
Algemeen:
-
- Houd 1,5 meter afstand.
- Schud geen handen.
- Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
- Was je handen min. 6x per dienst, volgens de instructie.
- Deel je werkbenodigdheden niet met anderen of maak deze schoon voor overdacht.
- Maak contactpunten (muis, deurknoppen en werkruimte) om het uur schoon op de reguliere wijze.
- Blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoesten, en/of verhoging (tot 38 C°).
- Blijf thuis als iemand binnen jouw huishouden koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.
- Op onze locatie zijn looproutes aangegeven en extra bewegwijzering. Zo kunnen we 1,5 meter voor alle bezoekers en medewerkers garanderen.
- Als afspraken niet worden nageleefd dan spreken onze medewerkers de gasten hierop aan.
Reserveren:
-
- Reserveren is verplicht in verband met het maximum aantal bezoekers die wij mogen ontvangen.
- Reserveren kan in onze webshop.
Receptie:
-
- Gast komt binnen.
- Ter controle vragen wij:
> of de gast heeft gereserveerd.
> of de gast klachten heeft. Indien één of meerder gasten klachten heeft word hem/haar direct gevraagd het pand te verlaten. In het geval van ernstige klachten zoals koorts of benauwdheid dient het gehele gezelschap het pand te verlaten. - Gasten dienen de handen te desinfecteren bij binnenkomst.
- Betaling vooraf in de webshop (IDeal) of op locatie doormiddel van (contactloos) pinnen.
Na het gebruik van de pin de pinapparaat desinfecteren.
Contant geld word niet aangenomen. - Gasten zijn reeds online geregistreerd of kunnen zich registreren op hun mobiele telefoon.De gast wordt door een medewerker naar een tafel (nummer) verwezen.
-
Horeca:
-
- Wij werken met tafelnummers en een tafelplan.
- Gasten dienen aan de bar te bestellen en krijgen de bestelling op een dienblad mee op de afgiftepunt. (zelfbediening)
- Bestellingen dienen direct en per pin afgerekend te worden.
- Barkrukken zijn verwijderd om doorgang van en naar de bar te bevorderen.
- Tussen alle tafels zit een minimum afstand van 1,5 meter.
- Wanneer gasten zijn vertrokken dient de tafel te worden afgeruimd en worden menukaarten, tafelblad en stoelen gedesinfecteerd.
E-karten:
-
- Gasten worden verwezen naar de instructieruimte. Max 4 personen tegelijk. Mits het een gezin is of een huishouden.
- Alle gasten ontvangen een balaclava, deze moet verplicht worden gedragen onder de helm.
- Medewerker start met de afstandsbediening op afstand de instructievideo. Vervolgens mogen de gasten per 2 een helm uitzoeken. Mits het een gezin is en/of een huishouden.
- De gasten volgen de instructies van de baanmedewerker wanneer en welke e-kart ze mogen betreden.
- Gasten worden niet fysiek begeleid bij het in en uitstappen.
- Na de heat dienen gasten zo snel mogelijk de attractie te verlaten. Een medewerker zal wederom een tafel in onze horeca aanwijzen.
- Gebruikte helmen worden separaat gezet op een tafeltje en vervolgens gedesinfecteerd.
- De volgende groep wordt verwezen naar de kartbaan.
- Voor iedere geboekte heat word een tijdslot van 30 minuten geboekt in verband met de aangepaste maatregelen en het uit te voeren hygiëne protocol.
> 3 heats per uur
> Dit geeft tijd en ruimte voor medewerker om helmen en e-karts te desinfecteren.
> Gebruik balaclava’s i.p.v. haarnetjes verplicht
> Gebruik alleen open helmen
> Maximaal 9 personen per heat. Creëer meer ruimte tussen de e-karts.
Lasertag:
-
- Afplakken 1,5 m rondom de bediening pc
- Maximaal 8 personen tegelijk per game
- Momenteel alleen mogelijk voor kinderfeestjes en gezinnen/huishouden.
- Voldoende tijd plannen tussen spellen voor desinfecteren pakken en contactpunten.
Toiletten:
-
- Ook richting ons sanitair zijn duidelijke looproutes aangegeven. Houdt je hieraan.
- De toiletten mogen door maximaal 1 persoon tegelijk betreed worden.
- Houdt je bezoek aan het toilet zo kort mogelijk.
- De toiletten worden om het uur gereinigd en wij zorgen voor voldoende papier en handzeep.
- Zorg dat je na het toiletbezoek je handen goed reinigt.